تنگ کردن واژن با نخ
ژانویه 21, 2021 0

عمل تنگ کردن واژن با نخ

در حال حاضر در جامعه ما یکی از عمل های زیبایی که مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته ، لیفت یا تنگ کردن واژن با نخ می باشد. ( تایتنینگ )

بدیهی است که عوامل مختلفی همچون زایمان های طبیعی ، افزایش سن و کاهش میزان کلاژن در پوست موجب شلی ، افتادگی و گشاد شدن واژن می شود که این موضوع به روی کیفیت رابطه جنسی و اعتماد به نفس فرد تاثیر گذار بوده و موجب بهم ریختگی زندگی زناشویی و روحیه بیمار شود.

امروزه به منظور رفع این مشکل تکنیک های متعددی وجود دارد که لیفت واژن با نخ یکی از بی خطرترین و پرطرفدارترین آن ها محسوب می شود.

دلایلی که موجب گشاد شدن واژن می شوند عبارتند از :

  • تجربه زایمان های طبیعی متعدد

در واقع یکی از موثر ترین عواملی که موجب گشاد شدن واژن می شود ، داشتن زایمان های طبیعی متعدد است ؛ چرا که غالبا پس از زایمان دهانه واژن به محل قبلی خود باز نمی گردد و چنانچه زایمان بیش از دو بار باشد ، گشاد و شل شدن عضلات دهانه واژن امری بدیهی است.

تنگ کردن واژن با نخ

  • افزایش سن

هر چه سن بیشتر شده و بالا تر برود ، قوام لایه های پوستی واژن نیز کاهش می یابد ، به همین دلیل پس از سن 40 سالگی کیفیت روابط جنسی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. از این رو معمولا بانوان بالای 40 سال به منظور رفع این مشکل نسبت به تنگ کـردن واژن با نخ اقدام می کنند.

  • روابط جنسی متعدد

از دیگر عوامل تاثیر گذار در گشاد شدن واژن می توان به تجربه روابط جنسی متعدد اشاره نمود. در واقع زمانی که تعدد تماس جنسی افزایش یابد ، لایه های بیرونی پوست واژن نیز دچار افتادگی و شل شدگی می شوند.

گشاد شدن واژن چه مشکلاتی را برای افراد در پی خواهد داشت ؟

  1. کاهش لذت روابط جنسی
  2. ایجاد عفونت های مکرر واژن

چگونگی عمل تنگ کردن واژن با نخ

یکی از جدید ترین روش هایی که در تنگ کردن واژن موثر است ، لیفت واژن با نخ می باشد که می توان این روش را همزمان با سایر جراحی های زیبایی واژن همچون لابیاپلاستی ، تایتنینگ ، وایتنینگ ، پرینورافی ، واژینوپلاستی و غیره انجام داد.

در این روش با استفاده از نخ های مخصوص ، دهانه واژن به سمت بالا تر کشیده می شود و لیفتینگ واژن صورت می گیرد. در نهایت بخیه ها به گونه ای زده می شوند که دهانه واژن به همان صورت نگه داشته شود و ناحیه تناسلی به حالت قبلی خود باز گردد.

این عمل به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود و خون ریزی آن بسیار اندک خواهد بود.

مزایای تنگ کردن واژن با نخ

تنگ كردن واژن با نخ مزایای متعددی در پی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از :

  • با انجام عمل تنگ کـردن واژن با نخ ، امکان درمان و بهبود عفونت های قارچی محقق می گردد.
  • عمل تنگ کـردن واژن با نخ ، بهبود عملکرد واژن در حین مقاربت جنسی را در پی دارد.
  • ماندگاری نتایج تنگ کـردن واژن با نخ ، نسبتا طولانی می باشد.
  • تنگ کـردن واژن با نخ ، یک عمل غیرتهاجمی می باشد که نیازی به بیهوشی نداشته و در نتیجه عوارض ناشی از داروهای بیهوشی را به دنبال ندارد.
  • خانم های مبتلا به بیماری های قلبی و بیماری دیابت که انجام اعمال جراحی تحت بیهوشی برای آن ها خطرات متعددی را به دنبال دارد ، می توانند به منظور تنگ کردن واژن خود اقدام به انجام عمل تنگ کـردن واژن با نخ نمایند که فاقد نیاز به بیهوشی می باشد.

آیا تنگ کردن واژن با نخ عوارض دارد ؟

این سوال از پرتکرار ترین سوالاتی است که متقاضیان عمل تنگ کـردن واژن با نخ ، از پزشک خود می پرسند.

در پاسخ به پرسش فوق ، باید اشاره داشت که چنانچه انجام این عمل به یک جراح حاذق و توانمند واگذار گردد عوارضی به دنبال نخواهد داشت.

به طور کلی عمل تنگ کـردن واژن با نخ ، با یکسری عوارض ناچیز همراه است که کاملا طبیعی بوده و نگران کننده نمی باشد.

از جمله این عوارض می توان به خونریزی در موضع عمل اشاره نمود که ممکن است با کمی ترشح نیز همراه باشد ؛ اما هیچ گونه خطری ندارد و نباید از مواجهه با آن دچار نگرانی شد.

هزینه تنگ کردن واژن با نخ چقدر است ؟

یکی دیگر از سوالات رایجی که متقاضیان عمل تنگ کـردن واژن با نخ از جراح خود می پرسند ، در خصوص هزینه این عمل زیبایی می باشد.

هزینه این عمل ، به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در جلسه مشاوره و پس از معاینه و بررسی دقیق بیمار ، مشخص می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه عمل تنگ کـردن واژن با نخ ، باید حضورا به مطب جراح مورد نظرتان مراجعه فرمایید مورد ارزیابی و آنالیز از سوی ایشان قرار گیرید.

 

برچسب‌ها

اقدامات قبل از زایمان طبیعی بارداری در سن 48 سالگی بارداری در سن 50 سالگی بارداری در سن بالا تایتنینگ چیست تخت زایمان طبیعی تنگ کردن واژن تنگ کردن واژن با نخ عوارض دارد جراحی زیبایی واژن جراحی لابیاپلاستی جراحی واژن جوانسازی ناحیه تناسلی جوانسازی واژن حاملگی پر خطر خونریزی بعد از کورتاژ دانستنیهای سه ماهه دوم بارداری در سه ماه دوم بارداری چه چیزهایی بخوریم رفع تیرگی واژن زایمان طبیعی با اپیدورال سزارین دوم سزارین چیست سفید کردن واژن طب جنین عمل تنگ کردن واژن با نخ عمل سزارین چگونه انجام میشود عمل لابیاپلاستی عوارض سزارین فیلم عمل کورتاژ لاپاراسکوپی آندومتریوز لاپاراسکوپی فیبروم لاپاراسکوپی و بارداری لیزر وایتنینگ متخصص مادر و جنین مراحل زایمان طبیعی مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی مزایای تنگ کردن واژن با نخ مضرات بارداری در سن بالا هزینه تزریق چربی به واژن چقدر است هزینه تنگ کردن واژن با نخ هزینه جراحی پرینه پلاستی هزینه عمل زیبایی واژن هزینه لاپاراسکوپی هزینه ی تزریق چربی به واژن واژینوپلاستی پریناتولوژی