جوانسازی واژن با لیزر
سپتامبر 12, 2019 0

جوانسازی واژن با لیزر چگونه است ؟

جوانسازی واژن با لیزر : با گذشت زمان ، به تدریج تمامی اعضا بدن جوانی خود را از دست داده و رو به پیری می روند و تغییراتی در آن ها رخ می دهد ؛ وجود این تغییرات برای افراد خوشایند نبوده بنابراین آن ها روش های متفاوتی را انجام می دهند تا جوانی خود را بازگردانند. ( تزریق چربی به واژن )

یکی از شایع ترین تغییراتی که بانوان با آن رو به رو می شوند ، تغییر در بافت و شکل ظاهری واژن است که علاوه بر افزایش سن علت های متفاوتی هم چون بارداری ، زایمان و غیره نیز دارد.

جوانسازی واژن با لیزر

گشادی واژن ، شل شدن واژن ، احساس درد در حین رابطه جنسی ، خشکی واژن ، بی اختیاری در ادرار ، عفونت و غیره از مشکلاتی می باشد که به علت تغییر بافت واژن ، بانوان دچار آن می شود ؛ برای درمان هر یک از این موارد راه های متفاوتی وجود دارد.

یکی از روش های موثر برای جوانسازی واژن ، استفاده از لیزر می باشد که طرافداران بسیار زیادی نیز دارد ؛ چرا که علاوه بر غیر تهاجمی بودن ، میزان اثر گذاری آن نیز زیاد می باشد و هم چنین جوانسازی واژن با لیزر می تواند بسیاری از مشکلات بانوان را در مدت زمان کوتاهی برطرف کند.

در حین جوانسازی واژن با لیزر ، پزشک با استفاده از اشعه لیزر ، باعث تحریک فیبروپلاست ها می شود و در نتجیه کلاژن سازی بیشتر شده و سبب جمع شدن بافت های واژن می شود.

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ ، یک روش غیرتهاجمی جهت جوانسازی واژن می باشد که برای بیماران عوارض خاصی ندارد و برای انجام آن حدودا به 15 الی 20 دقیقه زمان نیاز است.

افرادی که از لیزر مونالیزا تاچ جهت جوانسازی واژن ، استفاده می کنند بلافاصله پس از درمان می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند.

مزایای جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ

  • در حین انجام جوانسازی واژن، هیچ گونه برشی ایجاد نمی شود.
  • بیمار ، دچار خونریزی نمی شود.
  • جوانسازی واژن، تحت بی حسی موضعی و بیهوشی عمومی انجام می گیرد.
  • پس از اتمام جوانسازی ، نیاز به بستری شدن بیماران در بیمارستان نمی باشد.
  • جوانسازی واژن با استفاده از لیزر، عوارض ندارد.
  • درد ناشی از جوانسازی واژن به وسیله لیزر ، بسیار خفیف است.
  • جوانسازی واژن ، روش مناسبی برای بانوانی که مبتلا به بیماری هایی هم چون سرطان هستند ، می باشد.

جوانسازی واژن با لیزر

بهترین سن برای جوانسازی واژن

جوانسازی واژن ، محدودیت سنی ندارد اما بهترین سن برای انجام آن بین 30 الی 55 سالگی می باشد.

هزینه عمل زیبایی واژن

قیمت عمل زیبایی واژن ، با توجه مشکل بیماران و روش درمانی مورد نیاز از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد ؛ جهت تعیین هزینه نهایی ، بیماران باید ابتدا معاینه شوند و سپس هزینه درمان آن ها مشخص گردد.

برچسب‌ها

اقدامات قبل از زایمان طبیعی بارداری در سن 48 سالگی بارداری در سن 50 سالگی بارداری در سن بالا تایتنینگ چیست تخت زایمان طبیعی تنگ کردن واژن تنگ کردن واژن با نخ عوارض دارد جراحی زیبایی واژن جراحی لابیاپلاستی جراحی واژن جوانسازی ناحیه تناسلی جوانسازی واژن حاملگی پر خطر خونریزی بعد از کورتاژ دانستنیهای سه ماهه دوم بارداری در سه ماه دوم بارداری چه چیزهایی بخوریم رفع تیرگی واژن زایمان طبیعی با اپیدورال سزارین دوم سزارین چیست سفید کردن واژن طب جنین عمل تنگ کردن واژن با نخ عمل سزارین چگونه انجام میشود عمل لابیاپلاستی عوارض سزارین فیلم عمل کورتاژ لاپاراسکوپی آندومتریوز لاپاراسکوپی فیبروم لاپاراسکوپی و بارداری لیزر وایتنینگ متخصص مادر و جنین مراحل زایمان طبیعی مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی مزایای تنگ کردن واژن با نخ مضرات بارداری در سن بالا هزینه تزریق چربی به واژن چقدر است هزینه تنگ کردن واژن با نخ هزینه جراحی پرینه پلاستی هزینه عمل زیبایی واژن هزینه لاپاراسکوپی هزینه ی تزریق چربی به واژن واژینوپلاستی پریناتولوژی